Cu toții suntem conștienți de restricțiile impuse în această perioadă și efectele negative pe care le au, cu toate acestea restricțiile fiind necesare.
Din cauza lor, modul în care ne desfașuram activitatea profesională trebuie schimbat – și apare întrebarea – Cum facem asta? Cum putem să ne desfășurăm activitatea și să monetizăm (să oferim servicii și să fim plătiți pentru ele) în continuare?
Răspunsul: Nu o să fie ușor! – și poate măsurile luate nu vor avea rezultate înainte de a reveni la modul normal în care ne desfășuram activitățile, dar este posibil ca pe termen lung să aducă mai mulți clienți și să ne ferească de situațiile în care nu mai avem cum să ne oferim serviciile – data viitoare (sperăm să nu mai fie o ,,data viitoare”) o să fim mai pregătiți.
Urmează să vă dau câteva idei – însă, inainte de a trece mai departe vreau să vă transmit că Sportier vrea să fie parte din soluție – și anticipând puțin ideile care urmează – îți dăm share, pe pagina de Facebook Sportier, activității pe care o ai acum în online – tot ce trebuie să faci este să ne trimiți un mesaj în care descrii activitatea și ne spui care este programul (pentru live-uri ).
https://www.facebook.com/sportier.ro/
– Oferim gratuit și platforma – pentru crearea profilului de prestator servicii sportive și încărcarea anunțului cu serviciile pe care le oferi.
https://sportier.ro/add-listing/
Ce putem face?
Conștientizarea faptului că trebuie să ne adaptăm – realizarea unui PLAN DE ACȚIUNE – obiective/pași (conținut, modalități de transmitere al conținutului, identificarea și atragerea clienților) – îndeplinire scop (continuarea activității, monetizare)
Creator de conținut: video-uri, live-uri, articole
Rețele de socializare: Facebook, Instagram, Youtube etc.
Ai nevoie de ,,un produs” pentru care (ai putea) să fii plătit și canalele prin care îl vinzi/transmiți/ajungi la client.
3. Monetizare – identificarea serviciilor pe care poți să le oferi și realizarea unei oferte pentru acestea
Ține-ți vechii clienți aproape!
Sună sau trimite mesaje clienților pe care îi aveai în mod obișnuit, când susțineai antrenamente în sală și spune-le despre activitatea ta din online – prezintă-le oferta.
Oferă servicii de consultanță – 1 la 1.
Fă un grup de WhatsApp unde îi aduni pe toți și puteți să vorbiți despre această perioadă și cum îți desfășori activitatea – implică-i, cere-le părerea, vino cu soluții – sigur încă își doresc “să ardă kilogramele alea în plus”; dar ia în calcul că dacă tu treci printr-o situație financiară mai dificilă este posibil ca același lucru să li se întâmple și lor.
Fă live-uri gratuite, mulțumește pentru prezență și spune-le cât de mult te-ar ajuta o donație (minimă recomandată) să treci peste această perioadă, făcută în contul pe care îl vei pune în descriere – în continuare tu susții antrenamentul (dar sub altă formă) pentru care în mod normal cei din sală plătesc un abonament – unii poate vor dona 5 lei, alții 2, alții 20 și alții nimic, dar sigur ajută. Inivitația de a face o donație prezint-o sub forma unei mulțumiri – probabil sunt persoane care te urmaresc și deja te-au întrebat unde îți pot trimite o mică sumă pentru antrenamentul pe care îl susții, așa că mulțumește-le lor la finalul live-ului tău și ceilalți vor înțelege mesajul.
Trebuie să ai un program clar cu zilele și orele când intri live și o prezentare a antrenamentului!
Vinde cupoane de antrenament care vor fi folosite când începi activitatea din sală (chiar cu % reducere din cât valora abonamentul sau ședința în mod normal) – vei avea mai mult de muncă când se reia activitatea în condiții normale, dar vei reuși să treci mai ușor peste această perioadă.
Inscrie-te pe platforme de marketing afiliat (ca Profitshare sau 2performant), fă recenzii la produse, spune-le oamenilor în live-uri despre echipamentul pe care îl folosești și include în descriere un link spre site-ul de unde pot cumpăra produsul – dacă vor achiziționa produsul folosind acel link vei primi și tu un comision din valoarea produsului.
În perioada aceasta ne antrenăm acasă și avem nevoie de echipament sportiv mai divers. Statisticile marilor magazine spun că deși vânzările în majoritatea sectoarelor au scăzut, în categoria articolelor sport vânzările au crescut.
Contactează magazine de produse sport și propune-le un parteneriat.
Contactează antrenori cu mulți urmăritori și propune-le un parteneriat relevant pentru această perioadă.
În general, dar în special în această perioadă, trebuie să găsim modalități de a ne ajuta între noi – uneori o vorbă bună face diferența!
Sportier este site-ul de anunțuri pentru antrenori, săli de sport, nutriționiști, fotografi sport, kinetoterapeuți, clinici de recuperare și alți prestatori de servicii sportive
De ce să folosiți acest site?
O să fiți mai vizibil și ajutați clienții să vă găsească mai ușor, iar tot ce trebuie să faceți este să creați un cont și să postați un anunț. Pentru toate acestea nu este necesara nicio plata